onsdag 9 oktober 2013

Hello again

Hej!
 
Det var inte igår jag skrev något här. Livet kom liksom emellan. Dagarna bara rullar på i ett rasande tempo och jag vill inget hellre än att skrika "STOPP" och stanna upp en stund. Andas. Tänka. Känna. Men den tiden finns inte. Barnen kräver sitt och tro mig de kräver mycket. Renoveringen är ett nödvändigt ont som slukar timmar den med. Sen så har jag ett hemligt projekt som kräver både tid och pengar. Men bloggen kommer återuppstå. Kanske inte idag. Men inom en snar framtid. Flitens lampa lyser här hemma och planer smids framför datorn vid köksbordet. Snart så. Då är det dags att låta drömmarna få vingar.
 
Kramar
 
Jag och Lillebror på Rhodos
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Hemliga projekt och renoveringar ser jag fram emot att få ta del av :) Kram