söndag 1 april 2012

www.houseofw.se

För ett år sedan köpte jag mig en domän till min blogg och äntligen har jag fått tummen ur och lagt till den till bloggen. Så numera hittar man bloggen på www.houseofw.se. Känns faktikst lite roligare och proffsigare än den vanliga blogspotadressen. Det som är mindre roligt är att jag typ aldrig bloggar just nu. Skyller på livet som kom emellan.
...
Håller för fullt på med min nygamla hobby, att fynda saker på loppis/auktioner som desan säljs betydligt dyrare på Tradera. Hur kul som helst men det tar en hel del tid att fota bilder, redigera, skriva beskriviningar och packa. Men så länge jag tycker det är kul och jag drar in bra med pengar så är det helt klart värt det. ett bra tidsfördriv i väntan på bebisen.
...
En annan sak som tar mycket tid är min träning. Foglossningen har mirakulöst försvunnit så nu är det hårdträning som gäller. Med hårträning menar jag långa promenader varje dag, mer än så orkar inte min kropp, eller rättare sagt, mina vader orkar inte med tyngden. Men jag är så löpsugen nu när solen har varit framme, jag har fullt med spring i benen. Den här graviditeten mår jag mycket bättre än förra och tiden verkligen bara flyger fram.
...
Har även ett annat, eller kanske två, sidoprojekt som ännu är hemligt. Men jag hoppas kunna få ny blogginspiration snart, periodare som jag är. Så på återseende!

Kramar

1 kommentar:

ANNA sa...

Det är en bra hobby *smiles*. Jag gör likadant... Ibland blir det fina saker som får stanna här hemma, ibland får de bara stanna en stund innan de åker ut på auktion å vissa saker fotograferas och läggs ut bums.
Det är jääääkligt kul när man gör ett riktigt fynd å vet att man kommer at tjäna en god slant, så startar ma nannonsen å första budet kommer å andra å så spriiiiinger det iväg...