fredag 24 februari 2012

Vårkänslor - pretty in pink!


Äntligen fredag!
Jag är hög av alla vårkänslor som spritter i kroppen! Så jäkla underbart! Energin är på topp så fort solen skiner. Det enda som sätter käppar i hjulet är min satans kropp som inte fixar mitt tempo. Foglossning delux som bara blir värre och värre. Men jag kämpar på tills jag går av för jäklar vad jag mår bra just nu!=) Ikväll kommer några fina hit för myskväll med godis och annat onödigt i mängder. Ska bli skönt att byta sällskap för några timmar följt av en sovmorgon imorgon.
...
Dagens bilder har jag hittat på nätet och fast jag egentligen inte är någon rosaälskande person så kan jag inte annat än att älska just den färgen när jag ser dessa bilder. En vacker dag ska jag kunna ta sånna grymma bilder=)

Kramar






Inga kommentarer: