tisdag 8 maj 2012

Fru W = Big Mama!


Foto: Madeleine W - House of W
Lilltjejen påväg till mormor för Valborgsfirande med nya Converseskor!

Lite bilder från Valborg som inte bjöd på något vidare värst väder men som var trevlig ändå. Som höggravid är det inte direkt så att inbjudningarna haglar över en när det är dags för någon partyhögtid så vi fick snällt nöja oss med grillat hemma hos min familj.

Foto: Madeleine W - House of W
Älsklingen!
Foto: Madeleine W - House of W
Glad Tjej!

Tänkte visa några av de ytterst få bilder tagna på mig under den här graviditeten. Magbilder känns överskattade, kul att titta på fram till vecka 30 max, sen blir man så stor att inget annat ord än "grotesk" passar in. Och grotesk är vad jag är just nu. På bara några få veckor har min fina lilla mage exploderat och hela min kropp ser mer och mer ut som en vattenbuffel. Det sjuka är att magen är 4 cm mindre den här gången än vad den var med Lilltjejen. vill inte ens tänka på hur jag såg ut då. Nu är det iaf inte så lång tid kvar förhoppningvis så nu gäller det att ladda batterierna (2 timmars vila på dagen är obligatoriskt).

Stor Tjej! Och inte fullt lika glad som sin dotter. Efter ca 100 omtagningar med olika personer bakom kameran var den här bilden den bästa av de värsta. Ser både likblek och hårlös ut men det bjudear jag på.

Preggobulan i v.37+ några dagar.

Vi har haft fullt upp här hemma då Lilltjejen fyllde hela 3 år i söndags så jag har iinte gjort annat än att baka, pyssla och fixa de senaste dagarna. Bilder kommer så fort jag fått tummer ur och laddat in alla bilder i datorn.
...
Nu ska jag och Lilltjejen spela Bamseyatsy samtdigt som jag tar en lite minivilopaus i soffan framför Gossipgirl.

Kramar

1 kommentar:

Cajsa sa...

Du är absolut inte grotesk. Men snart ploppar den lilla ut, ser fram emot det =)