söndag 12 februari 2012

Härliga söndag!

Foto: Madeleine W

Hej!
Solen skiner och vårkänslorna är maxade. De krispiga tulpanerna som jag fick på födelsedagen står sig fortfarande och tillsammans med de pastelliga färgerna i köket ökar de på vårkänslorna ytterligare.  Första dagen på länge som jag inte fryser här hemma. Söndagen ägnas åt sådant som söndagar är till för - nybakad äppelpaj i soffan till Världscupen i längdskidor följt av en långpromenad i det underbara vädret. Lilltjejen är i skogen och grillar korv med sin farmor så bara tysnaden får mig att njuta lite extra. Några drag med dammsugaren väntar också. Men det är ingen brådska. Först ska jag smurfa runt här hemma i min mjuka dress och plocka lite, fixa lite och fota lite.
Njut av dagen!

Kramar
Foto: Madeleine W

Inga kommentarer: