onsdag 7 september 2011

Jag har fått jobb!

Äntligen! Den 3 oktober börjar jag på mitt nya jobb som butikssäljare. Tyvärr blev det inte jobbet som butikschef men det gör inte så mycket, får ta den långa vägen istället och jobba mig uppåt vilket på många sätt kan vara en fördel. Tjänsten är på 75%, helt lagom när man har barn på dagis. Blev superglad när de ringde igår, nu har man ett problem mindre. Tycker att det ska bli så kul! Hoppas att det är lite kul folk som ska jobba där, för jobbarkompisar är det som jag saknat mest nu när jag har pluggat.

I am so happy, happy, happy happy!

Kramar

3 kommentarer:

Anders sa...

Super-duper-grattis ! Var ska du börja jobba ?

lite virkat sa...

Stort grattis! Får man fråga vart du kommer förgylla tillvaron?

/Elin

Anonym sa...

Stort grattis gumman, det är du värd och en stor lättnad för din mor. Några fåglar viskade i mitt öra att det är i allafall två killar som fått jobb, på samma ställe.