torsdag 8 september 2011

På prispallen igen!


Fick återigen pris i Vings bloggtävling! Denna gång kom jag trea och fick 1000kr i presentkort hos Ving. 6000kr hittills, kanske blir en gratis semester nästa år, det hade i alla fall blivit det om jag hade åkt själv. När man har man och barn räcker inte 6000 särskilt långt tyvärr. Men en glad skit är jag ändå!=)
...
Vings motivering värmde i hjärtat:

House of W – Här har vi en tjej som pluggar till butikschef, men vi funderar på om hon inte ska börja jobba med marknadsföring istället? Vi tackar för en snygg och inspirerande reseberättelse som ger massor av resesug.

Ska jag vara helt ärlig så förutom att jag är utbildad butikschef har jag ju också en examen i företagsekonomi med inriktning på just marknadföring. Detta betyder dock inte (tyvärr) att jag är särskilt bra på det här med marknadsföring. Men tydligen är jag kanske bättre än jag tror.
...
Nu är det nya tag som gäller med denna månadens tema "Min bästa storstadsemester", först tänkte jag hoppa över den här månaden eftersom jag inte har några bilder trots att jag besökt många storstäder. Men efter lite letande hittade jag några gamla (väldigt dåliga) bilder som är tagna med en gammal hederlig kamera. Så med hjälp av en scanner och lite fix med bilderna så verkar det som att det blir ett bidrag den här månaden också så småningom.

Shit vad det går bra just nu. Började den här veckan med världens depp och ville knappt gå ur sängen. Tänk vad fort det kan vända. Fast än är det långt till toppen på berg och dalbanan. Men efter regn kommer solsken - förr eller senare.

Kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis gumman, du är verkligen inne i ett flow just nu, det är bara att hänga på och njuta.

Anonym sa...

Du är väl fanimig helt otrolig!!! Grattis :)))) //moa