lördag 10 september 2011

Lite bilder från förra helgen

Foto: Madeleine W - House of W
Kom precis hem från en timmes promenad med Makenoch Lilltjejen. Så härligt väder ute men vi hörde åskan mullra precis innan vi kom hem. Igår tog vi en ännu längre promenad, vi gick ut till Dollarstore för att kolla läget och för att jag ville veta hur långt tid det tar att gå utifall jag får för mig att promenera till jobbet nån gång i vår.
...
Ligger lite efter i uppdateringen känner jag. Men det får vara som det är med det. Har egentligen inte så mycket att rapportera för dagarna ser typ likadana ut förtillfäellet. Och med köpstopp dessutom är det inge kul att nöjessurfa på kläd - och inredningssidor heller. Dessutom är jag utan kamera för tillfället vilket ungefär känns som att vara naken.
...
Dagens bilder är från Jädersbruksdagarna som var förra helgen. Det var första gången jag var där och troligtvis sista. Fanns inget som direkt tilltalade mig, betala för att kolla på rostiga traktorer är inget för mig. Trevligt sällskap hade jag i alla fall.

Nu blir det skogen!

Kramar

Foto: Madeleine W - House of W

Inga kommentarer: