lördag 4 juni 2011

1 vecka kvar!

Nu börjar bröllopsnerverna att sätta in på riktigt. Allt handlar om bröllopet, vi pratar om bröllopet, jag drömmer om bröllopet tec... Alldeles för mycket kvar att göra, tack och lov att det är långledigt den här helgen. Jag är på ett sätt väldigt dum som inte delegerar ut uppgifter men jag har så svårt att släppa kontrollen. Det kommer bli jobbigt att lämna över ansvaret till andra under bröllopet. Eftersom jag är en sån kontrollmänniska och perfektionist och jag har planerat och drömt varje dag i över ett års tid och nu ska jag bara lämna över allt till människor som jag litar på men som långt ifrån är lika insatta. Men det kommer gå jättebra! Om bara vädret håller i sig och förkylningen försvinner så blir det bra. Får inte glömma bort att njuta av dagen.
Kramar
Foto: House of W

1 kommentar:

Hanna Petrén sa...

Hejsan! Hittade precis hit, och oj vilken fin blogg du har :)

Tänkte höra hur du gör dina fina bilder som du har i bloggen, dom med text på. Är det något program kanske?

Förstår att bröllopsnerverna börjar krypa på nu när det inte är så långt kvar :) Ser fram i mot att se lite fina bilder därifrån.
Önskar er all lycka med bröllopet!!
Kram Hanna