måndag 6 juni 2011

Bröllopsinspiration

Tänkte visa en samling bilder som beskriver dagen D. Jag vet, en rörig samling bilder är det men det får vi leva med idag. Här är bild på min klänning, min slöja, mina skor, mitt strumpeband och även några bilder på hur jag tänkt med dekorationerna. Känslan som ska förmedlas är romantisk vintage - gamla udda bestick, linneservetter och spetsar, tylliga dukar, sommarängsblommor i gamla plåtburkar och glasflaskor. Fjädrar, udda ljuslyktor, gamla böcker, fotografier och handgjord gästbok etc. Tror att det kan komma att bli jätte bra. Det som har varit viktigt för mig är att det ska vara så mycket gamla saker som möjligt, och det som inte är gammalt ska vara i gammal stil. Inget bord ska vara det andra likt, förutom basen som är densamma. Hoppas att verkligheten blir lika bra som i mitt huvud.
Kramar

Inga kommentarer: