torsdag 2 juni 2011

Diamonds are a girls best friend...

Foto: Henrik Mill på Uppdrag Media
Idag har det varit 100% fokus på bröllop. Festprogram, drinkbiljetter och tipspromenad är några av de saker som jag pysslat med idag. Men än är det en hel del kvar innan jag kan slappna av, så det blir till att köra hårt hela helgen. Ser fram emot helgens värme, då ska det tokpressas för att få en fin färg till bröllopet.
...
Fick en försenad morsdagspresent idag, 20 röda rosor och Lantliv. Han är väl för söt min andra hälft. Vi var inte riktigt i form att fira morsdag i söndags med tanke på möhippan och svensexan i söndags.
CD skivan som jag beställt till ingångsmarschen i kyrkan kom också idag. Den är beställd från USA så jag var orolig för att den inte skulle hinna komma. Fick rysningr när jag lyssnade på låten, helt galet vad nervös jag blev. Canon in D heter låten och den framförs av en stråkorkester. Jag har velat gå in till den i kyrkan sen jag var 15 år, är så tacksam för att jag fick tillstånd av kyrkan att spela låten på CD då jag vet att många kyrkor är väldigt restriktiva och kräver levande musik.
...
Dagens bästa - fick hem vigselringen och den är så vacker och satt perfekt ! Är så nöjd och kan knappt vänta tills jag får sätta på mig den på riktigt. Bara 10 dagar kvar nu...
...
Grillen är tänd så en riktig sommarmiddag står snart på bordet.
Kramar

Inga kommentarer: