tisdag 28 juni 2011

Sommar och sol

Foto: Madeleine W - House of W
Lek i poolen med ny baddräkt från H&M
Nu är verkligen sommaren här! Försommaren börjar närma sig övergången till högsommar. Som jag nämnt tidigare ör försommaren min bästa tid på året (bortsett från julen) och när det blir för varmt lider jag lite. Jag gillar inte att tokpressa från morgon till kväll, speciellt inte när det är så här hett och jag inte har tillgång till bad på nära håll. Jag och Lilltjejen har spenderat dagen hemma hos min mamma där det åtminstone finns en liten uppblåsbar pool att svalka sig i.
...

Foto: Madeleine W - House of W

Sitter och försöker få bort mina gelenaglar från bröllopet och det är lättare sagt än gjort. Hade tänkt att fylla på dem men mina naglar växer så fort, precis som mitt hår, så trots att det bara har gått 3 veckor sedan jag gjorde dem så ser de förjävliga ut. Får väl se om det blir några naglar kvar när jag är färdig.
...
Har precis kollat på Allsång på Skansen och jag måste säga att Måns gjorde ett kanonjobb! Brukar inte titta men det hör ju trots allt till sommaren. Nu är det Morden i Midsomer som gäller, en riktig sommarfavorit!

Kramar

Inga kommentarer: