söndag 5 juni 2011

Skor från Zara



Zara är en butik som jag gillar när det gäller barnkläder. Hade min ekonomi vart obegränsad hade jag säkert köpt alla barnkläder därifrån. Tyvärr la butiken i en av grannstäderna ner för något år sedan så nu blir det till att åka till Stockholm om det är något jag vill ha. Positivt är ju att det numera finns en webbshop där man kan beställa ifrån, mindre positivt är att allting jag vill ha alltid är slutsålt. Egentligen är jag inte så förtjust i Zarabutikerna, de är röriga och man får nästan krypa runt på golvet för att kolla på skorna. När jag besökt Zara i Frankrike hade skorna en egen avdelning, vilket var bättre, och generellt har skorna väldigt bra piser. Något att tänka på är att barnkläderna från Zara är extremt små i storlekarna. Har aldrig köpt barnskor därifrån men jag har hittat många fina så jag kommer nog beställa några ganska snart. Kollade efter skorna när jag var i Sthlm här om dagen men det var helt utplockat.

Hela kvällen har gått åt till att stryka och vika 60 servetter och göra klart festprogrammens insida. Roligare kan man ju ha en solig söndagskväll. Imorgon hoppas jag på några timmars sol och bad. Ska även färga håret en sista gång innan lördag och även ögonbrynen ska få sig en omgång. Gårdagens dopp i sjön har satt sina spår, förkylningen kom tillbaka med full kraft och jag mår som jag förtjänar. Men förhoppningvis blir det bättre innan helgen.
...
Inläggen duggar inte tätt just nu men ni förstår säkert varför. Har en hel dröm med inlägg och bilder som bara väntar men tiden räcker inte riktigt till.
Ha en underbar nationaldag imorgon kära vänner!
Kramar

Inga kommentarer: