lördag 30 juli 2011

Home sweet home

Foto: Madeleine W - House of W
Egobild vid Ale stenar
Äntligen hemma! Har haft en härlig vecka i ett regnigt Skåne. Vi har hunnit med så mycket: Ystad, Trelleborg, Ale stenar, Glimmingehus, loppisar, antik och inredningsbutiker, en heldag på stranden, slott och mysiga fik. Har ett antal hundra bilder som behövs gå igenom och redigeras lite. Men det får bli en annan dag. Ska njuta av att vara hemma, är ganska slut efter bilfärden. Vi åkte redan kl 04.30 imorse och körde i stort sätt non stop hela vägen. 
...
Hinner knappt landa här hemma innan det är dags igen, på måndag åker jag på roadtrip med två vänner. Ska bli superkul det också även fast tanken på ännu en bilresa inte känns så lockande just nu. Men först ska väskorna packas om och det ska tvättas, städas och söka lite jobb. Är jag ensam om att tycka att packa upp väskor är bland det tråkigaste som finns? Väskorna har en tendens att stå ouppackade allt för länge innan för dörren. Men som sagt, nu behöver jag kläderna så jag har inget större val

Idag blir det en bildkavakad av egobilder.

Kramar 




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så glad att ni är hemma igen, har varit rent ut sagt skittomt när ni inte tittar in en stund på kvällen/mamma

gabbiloo sa...

Ja,hon sakna verkligen er för så mycke har hon aldrig varit uppe hos oss...kan inte vi ses nåt efter vi gjort våra resor nästa vecka.Kram på er