torsdag 14 juli 2011

Nora antik och samlarmässa

Har vart lite tyst i bloggen nu en vecka. Jag försöker njuta av sommaren och ledigheten samtidigt som jag tar hand om vår dotter som nu har semester från dagis så tiden räcker inte riktigt till. Dessutom söker jag jobb för fullt och håller på med mina projekt, både sängen och stolarna är klara. Om en vecka drar vi iväg på årets första semesterresa, det ska bli underbart!

Det blev en hel del fynd i Nora, fast inte lika många som det brukar bli. Jag köpte en gammal vit krakelerad aladåbform och en enorm gammal skål i vitt porslin. Resten har jag redan glömt bort. Så roligt var det. Tänkte visa bilder på mina fynd och mina färdiga projekt. Men det tar vi en annan dag. Eller inte. Det visar sig. Nu ska jag titta på Ernst för att få lite nya idéer till framtida projekt. Visar några bilder från underbara Nora. Ni som inte varit där bör åka dit, så vackert! Skulle lätt kunna tänka mig att bo där om inte läget var så dåligt.

Kramar
Foto: Madeleine W - House of W

Inga kommentarer: