söndag 31 juli 2011

Roadtrip med de bästa!


Ny header dagen till ära. Kände att det var dags för en header med min egna bilder. Inte jättenöjd men den duger för tillfället.
...
Nu tar jag en liten bloggpaus på några dagar för imorgon åker jag iväg på en liten roadtrip med Johanna och Sofia. Första stoppet blir Göteborg där vi stannar en natt och därefter bär det av till Varberg innan det är dags för Ullared sista dagen. Jag har en hel lista med saker som jag ska leta efter på Gekås men ska försöka att bara handla saker som vi verkligen behöver som dagiskläder, lampor, några födelsedagspresenter etc. Förutom vart vi ska åka så har vi inte bestämt så mycket mer utan vi tar det lite som det kommer vilket jag tycker är skönt efter en vecka med "måsten" i Skåne. Det här blir första gången som jag är utan både Lilltjejen och Älsklingen. Känns lite konstigt samtidigt som det ska bli skönt för oss alla tre att få lite egentid.
...
Jag har massor med bilder och saker att berätta från Skåne men det blir efter när jag kommer hem. Ska också lägga ut en massa bilder från bröllopet men det får bli när jag har tid och lust.

Ha en härlig vecka!
Kramar

Inga kommentarer: