onsdag 20 juli 2011

Shopping på Hemtex

Foto: Madeleine W - House of W

 Oj vad mycket fint det finns på Hemtex just nu. Jag är lite svag för påslakanset så jag har en förmåga att köpa på mig fler än jag behöver. Som tur är fick vi presentkort på Hemtex i bröllopspresent så när jag var där i helgen passade jag på att använda det för att köpa några av de saker som står på min mentala önskelista. En ljusgrå kudde och en matchande filt fick följa med hem. Filten har jag kollat på länge och nu hade jag tur för den var med på sommarrean till halva priset. När saker som jag vill ha kommer på rea köper jag inte främst för att det är billigare utan för att om jag inte köper dem direkt så kommer de sälja slut och därmed omöjliga att få tag på. Så nu var jag tvungen att slå till för filten ville jag verkligen ha. Jag är jättenöjd och det piggar upp när man byter ut och gör om lite i soffan.
...
Idag tog jag och Lilljejen en lång sovmorgon. Dagens planer är något svävande. En promenad, lite Pettson och Findus på tv medan mamman rensar bland gamla inredningstidningar. Sen räcker det. Lite städning om andan faller på. Vilket den troligtvis inte gör. Jag har ju faktiskt semester.
Kramar

Foto: Madeleine W - House of W


Inga kommentarer: