fredag 27 maj 2011

Bilder från provfotograferingen


Foto: Henrik Mill Uppdrag Media

Här kommer några bilder från provfotograferingen förra veckan. Jag är så nöjd med bilderna och det känns tryggt att ha Henrik Mill på Uppdrag Media som fotograf. Vi fick en massa bilder från fotograferingen, samtliga i både färg och svartvitt. Jag är en riktigt kräsen människa när det kommer till fotografer men Henrik kan verkligen leverera, fick gåshud på armarna när jag såg bilderna! Henrik ska vara med oss i 6 timmar under bröllopsdagen, från brudklädseln till början av kvällen, så det kommer bli en massa fina bilder tagna. Det bästa är att vi får tillgång till alla bilderna och vi får göra vad vi vill med dem. De flesta fotografer behåller rättigheterna till sina bilder så vill man ha kopior eller förstoringar som måste man göra det via dem och de tar kraftiga överpriser. Nu får vi 200-300 redigerade bilder att förstora och kopiera hur vi vill. Det gillas!

Foto: Henrik Mill Uppdrag Media


Foto: Henrik Mill Uppdrag Media

Idag hade vi avslutningsfika i skolan i grannstaden. Lilltjejen fick följa med, hon ville sä gärna se mammas skola och framförallt ville hon åka tåg för första gången. Det gick hur bra som helst, hon var så duktig min lilla tjej och hon sjöng och pratade oavbrutet under talen. Tillbaka i stan så var det dags för mig och J att få varsin ansiktsbehandling på stans bästa, och enda, spa. Det är så underbart skönt att bli ompysslad även fast portömning och ögonbrynsplockning är bland det värsta jag vet. Nu känner jag mig len som en bebisstjärt i ansiktet, ska börja ta hand om min hy så att den här rena känslan håller i sig ett tag. Hudterapeuten sa att torr ny är den värsta boven bakom rynkor och linjer i ansiktet och jag som är en riktig torrboll i ansiktet. Skärpning där!

Foto: Henrik Mill Uppdrag Media

Har en sjuk liten tjej här hemma så kvällen spenderas i soffan med filmer. Håller tummarna för att vi får sova inatt och att inte den dumma förkylningen och febern håller Lilltjejen vaken. Nu tillbaka till fredagsmyset!
Kramar

Inga kommentarer: