tisdag 31 maj 2011

Möhippa!

Mitt under lördagens blogginlägg plingade det på dörren, därav det halvfärdiga inlägget. Därefter började nämligen min möhippa. Jag tänkte berätta mer om den senare när jag har fått tag i några bilder från dagen just nu nöjer jag mig med att säga att det var en helt fantastisk och oförglömlig dag! Jag är riktigt nöjd och rörd över hur fint mina kära vänner hade ordnat. En av de roligaste dagarna någonsin och det bästa av allt var att man hade alla vänner och nära släktingar på samma ställe. Men om det en annan dag, då kommer en mer detaljerad beskrivning av dagen.
...
Idag skiner solen men jag sitter inne och ugglar framför datorn för att fixa det sista med examensarbetet, betala räkningar, kolla över bröllopsplaneringen och budgeten och att skoj. Var en sväng till huvudstaden igår och köpte underkjol och lite annat roligt till både bröllop och vardag. Bland annat blev det en fin väska i ljusgrått till bröllopet, en tyllkjol från H&M trend och en rosa/grå ärmlös klänning från Indiska som jag bloggat om tidigare. Köpte även med mig ett litet "projekt" hem som ska bli en överraskning till J dagen efter bröllopet.
...
Sista dagen i maj, som har varit en underbar månad på många sätt. Min bästa tid är nu!
Imorgon är det juni och därmed börjar nedräkningen på riktigt till vår stora dag.
Kramar

Foto: House of W

Inga kommentarer: