söndag 8 maj 2011

Indiska sommaren 2011

Kollade in Indiskas hemsida och hittade några godbitar ur sommarkollektionen. Tyvärr har jag inget Indiska här i närheten men skriver upp det på min mentala lista att ett besök där är ett måste nästa gång jag kommer till en större stad. Glömmer för en stund bort att jag har totalt shoppingförbud fram till bröllopet...och efter bröllopet lär vi vara så panka att det blir vatten och bröd till årskiftet, men som sagt det förtränger jag bort för en stund.=)

Ska snart säga hejdå till min andra hälft. Man kan tro att han ska vara borta en månad så som han far runt här hemma men det är bara 24 timmar. Dock kommer det bli väldigt tomt i sängen inatt, hoppas nästan på att lilltjejen ska vakna inatt och vilja göra mig sällskap.

Nu är det dags att tända grillen! Ut och njut med er!

Inga kommentarer: