tisdag 10 maj 2011

Härliga uteliv!

Foto: House of W
Det krävs koncentration när man ska vattna ihjäl mammas jordgubbar=) Lilltjejen tar sitt ansvar på största allvar.
Lilltjejen har tagit över ansvaret för att vattna blommorna i trädgården, dock är det endast jordgubbsplantorna som hon bryr sig om att vattna och de går en tragisk drunkningsdöd till mötes om hon får hållas=)
...
Sambon kom hem sent igår kväll från Tyskland och trots att han bara vart borta i drygt ett dygn så var det
skönt att få hem honom. Eftersom det blev så sent igår så stannade han hemma idag så fick nästan en känsla av semester imorse med sovmorgon och härlig familjefrukost på en tisdag. Jag och lilltjejen tog en tur till våra släktingar som bor i grannkvarteret där det blev fika och bus i solen. Man börjar få lite färg på den vårbleka kroppen, man känner sig genast lite fräschare. Måste se till att bränna på ordentligt nu innan bröllopet då min tärna kommer hem från några veckor i Malaysia dagen innan så hon kommer se ut som en pepparkaka. Jag är egentligen ingen soldyrkare mer än sommarens första veckor men i år är det annorlunda, man vill ju vara extra fin på bröllopsbildetna för dem får man leva med hela livet sedan.
...
Jag hoppas att ni har haft en lika underbar dag som jag. Även om ni suttit inne på jobbet hela dagen så kanske ni hann fånga lite kvällssol åtminstone.

Kramar

Inga kommentarer: