lördag 14 maj 2011

Lycka är att äga ett par brudskor!

Mina brudskor kom här om dagen! Jag hade egentligen redan köpt ett par men de är så tråkiga att se på och osköna att gå i så när jag hittade dessa blev jag kär direkt. De är helt i min stil så förväntningarna var höga när jag hämtade ut dem på posten. Till och med skokartongen var fin och när jag väl plockade upp skorna så var jag så glad för de var ännu finare i verkligheten. Kände mig lite som Askungen när det var dags för provning, det kändes som dödens minut men när de väl satt på foten så satt de som gjutna. Lycka är att ha ett par brudskor! Nu ska jag bara gå in dem ordentligt (utan att smutsa ner dem). Idag hade jag dem på mig när jag vek tvätt och imorgon får de vara på medan jag tentapluggar (har en tendens att gå fram och tillbaka och prata för mig själv när jag pluggar)

Nu blir det slutet på Eurovision song contest. Heja Sverige!
Ha en underbar kväll kära vänner!
Kramar

Inga kommentarer: