måndag 16 maj 2011

Shopping i regnet i Västerås


Foto: Kappahl.se
Lilla tunikan är ursöt i verkligheten. Även klänningen är en favorit.
Tyvärr hittade jag inte den fina pyjamas för då hade den fått följa med hem.
Kappahl har mycket fint just nu!
 Idag har det varit full fart från kl 6 imorse. Jag känner du att det verkligen är för mycket som händer just nu, är allmän kaos i min hjärna hela tiden. Dagen har spenderats i Västerås för diverse ärenden och lite lunchshopping. Hittade mycket fint men för en gångs skull köpte jag inget till mig själv. Däremot fick lilltjejen en ny pyjamas och en klänning. Var inne en sväng på Indiska men hittade inte så mycket av de plagg som jag visat tidigare i bloggen. Däremot provade jag två plagg från Jade Jagger kollektionen - jumpsuiten och den marinblå klänningen. Jumpsuiden hade ett riktigt skönt tyg och fina färger men satt inte alls bra på mig, den var alldeles för v-ringad och för tajt. Kunde ha provat en storlek större men då antog jag att v-ringningen skulle bli ännu större. Klänningen däremot satt som en dröm! Vill ha!
...
Visar några favoriter från Kappahls barnavdelning. Ojojoj, tänk om man kunde skita pengar.

Inga kommentarer: