onsdag 25 maj 2011

Jag har tagit examen!

Äntligen! Nu har jag offíciellt tagit min examen i företagsekonomi med inriktning mot marknadsföring från Högskolan i Skövde! Inofficiellt är det lite kvar innan jag har examensbeviset i min hand. Men jag kan i stort sätt titulera mig utbildad butikschef redan nu. Jippie! Det är lite småpill kvar med uppsatsen och så väntar jag såklart fortfarande på tentaresultatet. Igår var det då dags att presentera uppsatsen i Skövde och även opponera på en annan uppsats. Det gick hur bra som helst och trots att jag var uppe tidigare än någonsin så hade jag så kul och var så fullpumpad med energi så tröttheten var som bortblåst. Vi var ett gäng tjejer från klassen som åkte tillsammans och vi hade så trevligt. För att inte tala om min lilla grupp som jag skrivit uppsatsen med - satan i gatan vad roligt vi har! Känns så tråkigt att det är över nu. Vi blev förresten bjudna på avslutningslunch också och fick en varsin mugg från skolan i examenspresent. Påminner lite om amerikanska serier där alla dricker sitt morgonkaffe ur sin Harvardmugg. Jag dricker ju inte kaffe och inte heller gick jag på någon Ivy league skola men oboy i HiS-mugg är inte fy skam det heller! Fin skola by the way, blev lite sugen på att övertala lilla familjen att flytta ner till Västergötland.
...
På fredag är det examensfika på skolan i grannstaden, vi ska bli bjudna på tårta. Hoppas så många som möjligt kommer.  Vi har pratat om att ordna en fest med klassen senare i sommar, troligtvis blir det aldrig av med jag hoppas att det blir det.
...
Nu har jag ordbajsat färdigt! Ville bara skriva och skryta lite. Jag är trött som en mört så nu blir det soffan. Har så mycket skoj att se fram emot de kommande dagarna så på återseende.
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis älskade unge, du har varit så duktig och din mor är stoltare än stoltast.