torsdag 19 maj 2011

Sommarfavoriter hos H&M Home

Kollade igenom H&M Homes hemsida idag och hittade en hel del som jag vill ha. Jag gillar H&M Home, allt som jag köpt där tidigare har jag vart nöjd med. När jag är i Stockholm brukar jag kila in i deras butik för att få se sakerna live. Dock måste jag säga att jag inte alls gillar den butiken i övrigt, alla produkter finns inte och personalen står och stryker mitt i butiken och det är löjligt tomt på kunder. Men som sagt, de flesta av produkterna är bra. Bilderna nedan visar mina favoriter varav några står med på vår önskelista till bröllopet. Ett motto enligt mig är att man aldrig kan ha för många påslakan.
...
För övrigt har det blivit väldigt lite inredning hittills i den här bloggen. Anledningen till det är att jag varken har tid eller inspiration just nu. Just nu är det 100% fokus på bröllop och skola. Och så här års känner jag mer sug efter sol, bad, uteliv och sommarklänningar än sånt som har med inneliv att göra så som kuddar, detaljer och textilier. Men det kommer bli massor med inredning så småningom, det är en av huvudanledningarna till att jag startade den här bloggen.
...
Snart dags för sängen. Imorgon är det bröllopsfix som gäller.
Kramar


Foto: H&M Home


Inga kommentarer: