måndag 23 maj 2011

House of Kaos


Foto: Lindex.se
Ja just nu är det verkligen kaos här hemma på alla plan. Leksaker och kläder överallt, tvätt upp till taket och ett jäkla oljud från några nissar som hålle på med vägen utanför vilket inte direkt underlättar för mig att plugga. För det är i stort sett det min dag har gått ut på, att förbereda morgondagens presentation och opponering i Skövde. Suck vad tråkigt det är! Jag kan inte koncentrera mig när det är stökigt hemma så har istället surfat runt och kollat sommarnyheter i nätbutikerna. Några favoriter från Lindex har jag valt ut till dagens inlägg. Klänningen längst upp till väster fick följe med hem från Västerås förra veckan.
...
På bröllopsfronten är det lugnt just nu, vilket det inte borde vara men jag har inte tid. Några gäster har i sista sekund bestämt sig för att inte sova kvar vilket gör att vi får betala deras boende själva vilket känns sådär när budgeten har sprängts för länge sen. Gift er aldrig, man blir bara besviken och irriterad på folk och så långsint som jag är kommer det ta ett tag att komma över.
...
Gårdagen spenderades hos svärmor ute på landet med sol, grillning och lek i vattenspridare. Dagen avslutades med en härlig ridtur.
...
Nej nu blir det städpaus, dags att återta kontrollen över mitt hem!
Kramar

Inga kommentarer: