lördag 14 maj 2011

Jade Jaggare for Indiska

Blogger låg nere igår så det gick inte att skriva nya inlägg och det senaste inlägget raderades av någon anledning så et är bara att skriva om.

I torsdags släpptes en ny kollektion av Jade Jagger på Indiska. I kollektionen finns det några plagg som jag gillar starkt, bland annat den marinblåa klänningen som är helt i min smak och som passar bra både till vardags och till fest. Till klänningen skulle jag mer än gärna ha den söta lilla jackan som känns lite vintageinspirerad med tyg som påminner om gamla dunbolster. Jag kan även rekommendera alla att skaffa sig en jumpsuit, världens skönaste plagg! Jag köpte en svart från H&M för någon månad sedan och den passa att både ha hemma och mysa i och sköna grillkvällar. Dock är den från Indiska snäppet snyggare och det verkligen rycker i "vill ha" nerverna. Nästa gång jag har vägarna förbi ett Indiska måste jag in och shoppa loss!

Ha en trevlig lördag!
Kramar

Inga kommentarer: