lördag 21 maj 2011

Provfotografering

Igår bar det av till Västerås för ett möte med vår fotograf Henrik Mill och provfotografering på vackra Djäkneberget som är en av mina favoritplatser i Västerås. Det kändes lite konstigt att vara framför kameran för en gångs skull, men roligt var det när vi väl blev varma i kläderna. Ska bli jättekul att se resultatet nästa vecka och några bilder kommer läggas upp här på bloggen. Vi fick se lite snabbt hur bilderna såg ut i kameran och oj vad fina bilder!
...
Eftersom jag själv tar en hel del bilder så var jag väldigt kräsen vid val av fotograf och gick nog igenom halva mellansverige i jakten då den bästa. Det finns många som är bra men då kostar det ofta därefter och man får inte använda bilderna hur man vill och måste beställa dyra förstoringr genom fotografen. Henrik Mill på Uppdrag Media är kanonduktig, har bra priser och man får tillgång till alla bilder efter bröllopet utan en massa extra kostnader. Dessutom är han grymt trevlig och lättsam! Det känns både kul och tryggt att han är ansvarig för bröllopsfotograferingen för det kommer bli så bra!
...
Visar några bilder från Julita gård tagna för precis ett år sedan. Bara 3 veckor kvar idag! Idag blir det vedstapling hos mormor med släkten följt av tokplugg ikväll. På tisdag är det ju dags för uppsatspresentation och opponering och jag är noll taggad men ikväll måste jag sätta fart. Kul lördag!

Kramar

Foto: House of W


Inga kommentarer: