onsdag 18 maj 2011

Sista tentan skriven


Foto: House of W
Nu är den sista tentan skriven och trots den minimala pluggtiden så gick det bra. Efteråt firade vi med god lunch tillsammans. Nu är det bara presentation av examensarbetet och opponering i Skövde nästa vecka och en sista redigering av arbetet kvar sen är jag äntligen färdig! Tiden har gått så otroligt fort och det är med blandade känslor som jag tar mitt sista sommarlov. Kommer sakna alla goa tjejer i klassen oerhört mycket.
...
Imorgon är det BVC besök med Lilltjejen, storstädning (är verkligen house of kaos härhemma) och förhoppningvis en löprunda. Har inte tränat på evigheter på grund av för lite ork och en långdragen förkylnning så det blir väl till att börja om från noll igen. Tänkte ge mig ut redan idag med då Lilltjejen vaknade redan kl 05.30 och dagen har varit allt annat än lugn så unnade jag mig en timmes eftermiddagsvila istället, riktigt skönt!
...
Ikväll blir det film med mig själv som sällskap som avslutning på dagen. Men först ska jag krypa ner i ett varmt bad med en bok tänkte jag. Älsklingen har fastnat framför datorn och Lilltjejen är med mormor på fotboll. Njuter av ensamheten en liten stund.
...
Härligt med sol idag igen förresten även om det inte direkt var årets varmaste dag. Det är så härligt när syrénerna börjar blomma, då är det vår på riktigt.
...
Trevlig kväll!


Inga kommentarer: