tisdag 9 augusti 2011

Bröllopsresan närmar sig

Foto: Ving.se
På måndag åker vi iväg till vackra Cypern på bröllopsresa. Vi fick resan av min familj i bröllopspresent och vi fick själva välja vart vi skulle åka och om vi skulle åka själva eller inte. Vi valde att låta Lilltjejen följa med och även min famlj hänger på. Och som inte det vore nog har min morbror och hans lilla familj och bestämt sig för att åka tid samtidigt. Så det kommer bli jättekul! Ingen lugn honeymoon inte på en vit sandstrand på en öde ö. Och tur är väl det, jag gillar att ha folk omkring mig som jag känner. Så även fast det är vår bröllopsresa så blir det mer en skön familjesemester. Dessutom åker vi ju till NY om några månader, bara jag och Älsklingen, så det får bli våran egen lilla minimoon=). På Cypern ska vi bo på Sunwing Resort & Spa Sandy Bay. Åker man med barn är Sunwing Resort det självklara alternativet. Kommer blir helt underbart!
...
Fick förresten se motiveringen till min förstaplats i Vings bloggtävling och jag blev faktiskt lite stolt över mig själv:
"House of W – Vinnaren beskriver sitt semesterbehov på ett både underhållande och smakfullt sätt. Många kan säkert känna igen sig i skribentens längtan efter lek och avbrott från vardagen. Allt ackompanjerat av fina bilder som fantasifullt placerats i ett frimärke. Trevlig resa, skicka ett vykort!"
...
Nu ska jag börja packa inför resan. Ute i lite väl god tid kan tyckas men eftersom Medeltidsdagarna börjar imorgon och håller på tills på lördag (+ ev bakisdag på söndag) så känner jag att det är bra att vara ute i god tid.
Kramar

Inga kommentarer: