fredag 5 augusti 2011

Jag vann!

För några veckor sedan skrev jag ett inlägg om mitt semestertips för att delta i Vings stora bloggtävling. Bloggtävlingen fungerar så att varje månad (juli-december) får man ett tema som man ska skriva o och använda sina egna bilder. Vinnaren varje månad får 5000kr i resecheckar hos Ving och de som kommer 2:a-4:a vinner 1000kr presentcheckar. Varje månaddsvinnare tävlar sedan om att få åka iväg med Ving som resereporter och skriva ett reportage till Vings egna tidning Vings värld.
...
Idag fick jag ett mail från Ving där de talade om att jag hade vunnit 1:a pris! Helt otroligt och jätteroligt. Målet är självklart att få åka iväg som resereporter, vilken upplevelse det vore. Konkurrensen är förstås stenhård så jag har inte så stora förhoppningar att vinna. Men jag ska i alla fall försöka och delta i de månadsteman där jag har något att bidra med. Augustitemat är "Barnvänliga stränder" så jag hoppas att jag får ihop ett bra inlägg efter vår resa till Cypern om några veckor.

Nu blir det sängen!
Kramar

Foto: Madeleine W - House of W

Inga kommentarer: