lördag 6 augusti 2011



När jag ändå är igång med höstnyheter kan jag lika gärna visa mina favoriter från Åhléns höstkollektion. Även här fanns det en del godbitar. Just nu är jag inna mycket på rött. Köpte bland annat ett par röda byxor i Varbergs som sitter som gjutna. Har letat efter röda byxor i över två år så blev jätte glad när jag hittade ett par på Vero Moda och till ett så bra pris dessutom att det fick bli ett par marinblå också. De fanns både i kort och långmodell men jag köpte långa eftersom sommaren snart är slut.
...
Koftor är alltid bra att ha i så många färger som möjligt så därför vill jag både ha den rosa och den röda förutsatt att de är lika snygga i verkligheten och att passformen inte ser ut som en potatissäck. Även långklänningen suktar jag ganska rejält efter. Gillar att ha långklänningar på mig, känns lite mer sofistikerat efter alla år med kortklänningar som knappt täckte rumpan när man var yngre.
...
Plåttavlorna med siffror tycker jag är riktigt härliga. Den lite råa, industriella looken är bra att bryta av med när man inreder vitt och lantligt som jag försöker göra här hemma.

Nu väntar skogen för svampplockning trots rinnande näsa.
Kramar

Inga kommentarer: