lördag 27 augusti 2011

Odd Mollyfavoriter höst/vinter 2011

Som vanligt satt jag som en hök vid datorn den dagen Odd Molly släppte sina höst och vinterkollektioner. Jag har ju visat mina favoriter från pre-fall tidigare och nu kommer mina favoriter från hösten. Egentligen finns det hur mycket snyggt som helst men dessa gillar jag mest. Får se om det blir några köp senare i höst, just nu säger ekonomin stopp. Längtar till den dag jag får ett välbetalt jobb så jag kan unna mig vilka Odd Mollyplagg jag vill.
...
Ïdag blir det en lugn dag, skulle haft kräftskiva ikväll men jag var tyvärr tvungen att ställa in den eftersom så många var upptagna. Så det blir kräftor med Älsklingen istället, eller för min del blir det räkfrossa. Kanske letar vi oss ut i skogen för lite svampplockning. Skulle vara skönt med lite skogsluft så att man får rensa huvudet lite. För där är det nämligen fullt just nu, i huvudet alltså. Så många tankar, val och problem som behöver lösningar. Men det löser sig. En sak i taget.

Kramar


Inga kommentarer: