torsdag 25 augusti 2011

Mini-intervjun är publicerad!

Fick mail igår om att mini-intervjun för Vings värld nu var färdig och publicerad. Jag har som sagt ingen Ipad, vilket jag talade om för Peter som gjorde intervjun, så han var så gullig så att han skickade en bild på det färdiga resultatet. Känns ju kul att få vara med där. Och samma dag som Vings värld släpptes så var vår bröllopsannons i tidningen. Den tänkte jag visa senare. Både jag och Älsklingen blev stannade på stan av främmande människor som gratulerade och berömde bilden. Då blir man lite rörd.
...
Dagen har förövrigt bestått av storstädning på nedervåningen och tandläkarbesök. Har tokskurat varje millimeter i badrummet med en liten svamp, typ det äckligaste som finns men sååå skönt när det är klart. har packat ihop Lilltjejens skötbord idag också. Den har gjort sitt. Imorgon är det övervåningens tur och lagom till den är klar är det bara att börja om med nedervåningen i stort sätt. Kul liv man har=)
...
Sen började mina två högskolekurser idag och jag hann med att titta på den första föreläsningen i kursen "Digital bildbehandling" och jösses vad jag redan har lärt mig saker. Den två timmar långa föreläsningen var väldigt pedagogiskt upplagt och enkel att följa med. Känner mig superpeppad och inpirerad att lära mig Photoshop på riktigt. Dock måste programmet införskaffat först så jag måste tömma spargrisen. Förhoppningvis kommer jag kunna lägga ut några före och efter bilder här i bloggen så småningom. Så att jag på så sätt kan dokumentera mina egna framsteg.

Kramar

PS: Tryck på bilden så syns texten bättre=)

1 kommentar:

lite virkat sa...

Något för dig kanske?!
http://imittparadis.blogspot.com/2011/08/adventsmys-sokes.html