tisdag 30 augusti 2011

Fler favoriter

Foto: Lindex.se
Dessa snyggingar finns just nu hos Lindex. Vackra Reese Witherspoon samarbetar just nu med Lindex och många av de plagg som hon bar under kampanjen har redan sålt slut i webb-butiken. Mycket smart marknadsföring med andra ord. Jag behöver många varma koftor till hösten och vintern för vi har så satans kallt här hemma och Lindex hade många fina som mycket väl kan få flytta hem till mig.
...
Idag har jag fortsatt med min höststädning. Ni måste tror att jag inte gör annat än att städa, vilket stämmer ganska bra, men just nu är det mer rensning som gäller. Idag har jag gått igenom hela byrån som tv:n står på, en garderob i hallen, skafferiet och Lilltjejens kläder. Imorgon tänkte jag ta tag i våra stora garderober, något som jag verkligen drar mig för, för där är det kaos! Jag ska dock börja dagen med en anställningsintervju och en föreläsning i fotograferingskursen.

Njut av kvällen!

Kramar


Foto: Lindex.se

Inga kommentarer: