onsdag 17 augusti 2011

Ett litet livstecken

Vi har det underbart här på Cypern! Hur vackert som helst även fast vi mest har stannat på hotellet hittills på dagtid. Lilltjejen badar från tidig morgon tills poolerna stänger och hon har the time of her life. Och jag är inte så dålig på att bada jag heller, man blir som barn på nytt. Lite färg har jag lyckats få också, och kors i taget är jag brun och inte knallröd som jag har för vana att bli när jag går ut för hårt de första dagarna. Man lär sig tydligen. Men det tog några resor. Nu ska jag krypa ner i sängen med en bok och snacka lite skit med maken min. Lilltjejen sover hos mormor så imorgon blir det sovmorgon. Och imorgon är det också dags att plocka fram kameran och fotografera lite, vår honeymoon måste ju förevigas.

Hoppas att ni har det bra där hemma!
Kramar

Inga kommentarer: