måndag 29 augusti 2011

Önskelistan för hösten utökas

Här kommer favoriterna som finns hos Kappahl just nu. Garderoen svämmer över av kläder och majoriteten används inte så innan det blir några fler inköp så måste garderoben rensas. Vet inte varför jag blir så sugen på nya myskläder så fort det blir höst. Precis som att jag spenderar mer tid i soffan bara för att det är höst? Fast det kanske man gör. Kan inte skryta med att jag sitter utomhus varje kväll bara för att det är sommar. Soffan är ju liksom lika skön oavsett årstid. Nu låter jag som en riktig soffpotatis men det är jag inte. Visserligen sitter jag alltid i soffan när jag sitter vid datorn, men det är mest för att datorn alltid råkar ligga på vardagsrumsbordet. Men jag kollar aldrig, eller mycket sällan på tv. Men filmer blir det en hel del. Jaja, what ever liksom. Nu har jag flummat färdigt.
...
Är förövrigt hemma med sjuk Lilltjej. Inge kul alls men man får ju sovmorgon i alla fall.

Kramar


Inga kommentarer: