lördag 13 augusti 2011

Mini-intervju för Vings värld

Här är frågorna jag fick och svaren jag gav inför mini-intervjun för Vings världs Ipadversion. Tyvärr har jag ingen Ipad, och känner ingen som har en heller, så jag kommer inte kunna se slutresultatet. Men det är kul ändå med lite extra uppmärksamhet. Som småbarnsmamma med slapp kropp, dålig hållning och flottigt hår är det dåligt med sånt ;) Jag ska försöka göra ett kanonbra bidrag till augusti-månads bloggtävling för att förhoppningvis öka mina chanser till att ta hem slutvinsten.
...
Medeltidsdagarna håller på för fullt och idag ska jag iväg på 25-årsfest. Ska bli askul att träffa en massa gamla (och nya) vänner och bara ha det trevligt och dricka några glas vin. Är redan inne på första glaset som alldeles strax ska avnjutas ute i solen. Dock blir det en lugn kväll eftersom det vankas 2-års kalas för kusinvitamin imorgon och sedan ska väskorna packas. Så ingen utgång ikväll för min del. Men trevligt ska jag ha ändå.

Ha en underbar kväll ni också!

Kramar

Grattis – trodde du att du hade vinstchans?
Tack! Jag brukar tänka att man alltid har en vinstchans om man deltar men jag brukar bara delta i tävlingar där jag vet att jag kan skicka in ett bra bidrag. Det fanns flera bidrag i tävlingen som var riktigt bra men jag kände att mitt bidrag stack ute lite från de andra men jag trodde inte att jag skulle kamma hem förstapriset.

Vad var din strategi för att gå hem hos juryn?
Jag ville att mitt bidrag skulle vara välarbetat och personligt med glimten i ögat. Jag vet inte om jag hade någon strategi egentligen, jag skrev från hjärtat och försökte hitta en lite annorlunda vinkel för att sticka ut. Nu i efterhand är jag glad att spenderade halva semestern i Side bakom kameran så att jag hade lite bilder att visa.


Vet du vart du ska åka för resechecken?
Resechecken kommer förhoppningvis att användas till Egypten och Sunwing Waterworld Resort Makadi Beach någon gång nästa år.

Vilket är ditt favoritresmål, alla kategorier?
Oj svår fråga, finns ju så många underbara platser. Men just nu säger jag var som helst där Lollo & Bernie finns för de räddar min semester.
Jag hoppas att Cypern blir mitt drömresemål för vi åker dit på bröllopsresa nästa vecka.

Inga kommentarer: