söndag 7 augusti 2011

Man kan inte ha roligt jämt...


Rapport från sjukstugan. Från att igår ha trott att slutet av förkylningen var nära så tog sjukdomsförloppet en oväntat vändning så just nu mår jag som en urvriden gammal disktrasa. Jag som hade sett fram emot kvällens 25-årsfest hos Johanna har fått tänka om och insett att jag inte bör lämna soffan, både för min egen och alla andras skull. Dock har jag inte riktigt gett upp hoppet än. Nån timmes sömn på det här och en karta Alvedon kan göra susen. Optimisten har talat. Nä nu orkar jag inte skriva mer. Återkommer.

Bjuder på lite egopics dagen till ära. Bilderna är tagna utanför vad som borde vara en kyrkdörr för dvärgar. Eller småväxta kanske är ett mer politiskt korrekt uttal. Liten är den i alla fall, dörren alltså.

Kramar


Inga kommentarer: