måndag 8 augusti 2011

Klocka nummer två

Foto: Madeleine W - House of W
God morgon!
Idag är det första dagen på jobbet för Älsklingen efter semestern. Fast han behöver bara jobba en vecka innan det är dags att åka till Cypern. Så idag får jag och Lilltjejen roa oss på egen hand. Blir nog en ganska lugn dag eftersom vi fortfarande är sjuka och klantig som jag är råkade jag bryta tån igår när jag slog i den i vardagsrumsbordet. Livet är bra härligt ibland. Skönt att solen skiner igen i alla fall även fast det mest kommer bli innelekar för oss idag. Och med lekar menar jag Pettsson för Lilltjejen och tvätt och städ för mig. Som sagt, livet är härligt ibland.
...
Som jag skrev tidigare har jag två bautaklockor och det här är den andra som jag köpte för något år sedan till mig själv i juklapp. Den här hänger i vardagsrummet ovanför ett långt avlastningsbord. Riktigt charmig och är gjord i gammal stil efter en gammal kyrkoklocka tror jag.

Njut av dagen!
Kramar

Foto: Madeleine W - House of W

Inga kommentarer: